pondelok 29. júla 2013

Bezúčelová pôžička na čokoľvek

Pôžičky bez udania účelu nájdete v rôznych inštitúciách. Poskytujú ich prevažne nebankové spoločnosti, ale nezaostávajú ani banky.
Výška bezúčelovej pôžicky sa však pohybuje v nižších číslach, preto je vhodné doloženie účelu pôžičky.
Bezúčelová pôžička je vlastne spotrebným úverom, ktorý môžete použiť na čokoľvek, pričom účel použitia prostriedkov nemusíte dokladovať. Na získanie takejto pôžičky je potrebné predložiť iba minimum dokladov a finančné prostriedky sú Vám poukázané priamo na Váš účet.

5 dôvodov prečo si zvoliť bezúčelovú pôžičku:

  • potrebujete len minimum dokladov
  • poskytnú Vám ju aj bez zabezpečenia
  • prostriedky dostanete priamo na Váš účet už do 24 hodín
  • nemusíte dokladovať účel použitia prostriedkov
  • získate istotu rovnakej splátky po celú dobu splácania



Peniaze z bezúčelovej pôžičky môžete použiť na čokoľvek na čo si len spomeniete – napr. kúpu dovolenky, nábytku, elektroniky, a pod. Nepotrebujete žiadne doklady k preukázaniu účelu. Môžete z nej dokonca vyplatiť aj iné spotrebiteľské úvery alebo aj kreditné karty čo môže byť v niektorých prípadoch celkom výhodné.

Pôžičku splácate rovnakými mesačnými splátkami, počas celej splatnosti úveru. Rodinný rozpočet si tak môžete naplánovať na celú lehotu splatnosti. Splácanie pôžičky bez účelu si zjednodušíte, ak si na svojom účte zriadite inkaso. Nemusíte sledovať konkrétne termíny splatnosti pôžičky, splátku Vám zinkasujú automaticky.

Pre získanie bezúčelovej pôžičky sú potrebné doklady o potvrdení príjmu, občiansky preukaz (vek nad 18 rokov). U nebankových spoločností sú žiadosti spravidla vybavované do niekoľkých hodín. O pôžičku pri nebankovej spoločnosti máte možnosť zažiadať telefonicky, online alebo osobne.

8 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aké sú vaše finančné potreby? Poskytujeme pôžičky od minimálne 7 000 USD do maximálne 900 000 000,00 USD s pohodlným trvaním, ktoré sa pohybuje od 1 do 25 rokov pri veľmi zníženej úrokovej sadzbe 3%. Kontaktujte nás e-mailom: mrfrankpoterloanoffer@gmail.com
    Ďakujeme a tešíme sa na vašu rýchlu odpoveď.
    S pozdravom,

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj pán / pani Máte finančné problémy? Už sa nemusíte báť, pôžička vám môže pomôcť! Máte online: - Osobné a komerčné pôžičky - Úvery na bývanie - Úvery na vozidlá - Spätné získavanie úverov - Investičné pôžičky Moja finančná kapacita je 5 000 až 8 000 000 s úrokovou sadzbou 3%. Požadované pôžičky sa získajú do 48 hodín od podania žiadosti. pre viac informácií prosím kontaktujte moju adresu Mail: Peterheymannloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,

    Má dar od pána Malawi Silvu, nemeckého obchodného magnáta, investora a filantropa. Je predsedom spoločnosti Wipro Limited. Na charitu utratil 25 percent svojho osobného majetku. A tiež sľúbil, že tento rok 2020 dáme zvyšných 25% v rámci Európy, z čoho som sám profitoval. Rozhodol sa venovať 1 200 000,00 eur viac ako 1 000 ľuďom, ktorých ste boli zahrnutí. Ak vás tento dar zaujíma, požiadajte ho o ďalšie informácie pomocou e-mailu uvedeného nižšie.
    malawisilva@gmail.com

    Výkonný riaditeľ Wipro Limited
    Malawi Silva
    E-mail: malawisilva@gmail.com
    WhatsApp: +1 (972) 365-6758

    Srdečné pozdravy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojte všetci tu, volám sa Fumo Sadiku žijúci v meste Malindi v Keni. Chcem povedať niečo viac o dobrom počúvanom mužovi menom Benjamin Breil Lee, ktorý pracuje s finančnou službou ako úverový dôstojník. Pán Benjamin Breil Lee mi pomohol získať pôžičku vo výške 37 115 225 225 šilingov v čase, keď sa snažím snažiť dostať sa späť na nohy, aby som rozbehol svoje podnikanie, viem, že sú tu niektorí z vás, ktorí sú vo finančných ťažkostiach, aby sa porozprávali s pánom Benjaminom o tom, čo je app + 1-989-394-3740 alebo tiež s jeho osobnou E -mail na Lfdsloans@outlook.com Som veľmi rád za to, čo urobil pre mňa a tiež pre svojho bankového účtovníka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som pán Jurg Marti, súkromný veriteľ. Ponúkame rýchlu pôžičku s veľmi nízkym úrokom 2%, preto sa k nám vráťte prostredníctvom nášho e-mailu: jurgmarti0@gmail.com, kde získate ďalšie informácie o tejto ponuke pôžičky. S pozdravom, pán Jurg Marti

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojte všetci, dnes som super nadšená. Videl som komentáre ľudí, ktorí už dostali pôžičku od Sabinhelps@gmail.com, a potom som sa na základe ich odporúčaní rozhodol prihlásiť. Pred pár hodinami som potvrdil celkovo 10 000 eur, ktoré som požadoval z vlastného bankového účtu. Toto je naozaj skvelá správa a odporúčam každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby poslal žiadosť prostredníctvom e-mailu: sabinhelps@gmail.com alebo whatsapp her na +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chcel by som poďakovať spoločnosti Lapo Micro Finance za poskytnutie pôžičky. Niekoľkokrát som bol oklamaný, keď som sa pokúšal získať pôžičku, kým som nenatrafil na spoločnosť Lapo Micro Finance, ktorá mi poskytla pôžičku v hodnote 23 000 dolárov na starostlivosť o moje choré dieťa. Ak dnes potrebujete skutočného veriteľa, kontaktujte Lapo a nenechajte sa zmiasť. Kontaktný e -mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť